BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mari exercise!!

mari exercise!!

If you look inside a girl's heart

you'd sees how much she really cries,

you'll find secrets hidden, best friends, and lies,

but what you'll see the most is how hard it is

to stay strong when nothing's right

and everything's wrong.


[ unknown ]

Tuesday, June 30, 2009

anger, tense and me...

today, i finally burst to those students of mime.. 1 optimis and 1 restu..
1 restu - semalam ade 3 ekor budak pompuan serong kelas, wan nur emyllia, jasmin dan idayu... kelas aku start pukul 2.15 sampai 2.50.. diorang masuk pukul 2.40pm.. so, aku tulis nama dalam buku cegah ponteng, aku mals nak bising2 so aku biarkan untuk hari tuh.. sebab dah bg nama kat cikgu disiplin.. pastu, ari nih--- penyelia petang, pn.N tanya aku.. nape budak2 tuh blh ponteng kelas aku.. adakah aku tidak dapat mengawal kelas? adakah aku terlalu menjengkelkan ataupon membosankan? adakah aku tidak pandai mengajar?
jadi, aku sangat geram.. sebab diorang aku dilabel sbg cikgu yang tak pandai kawal kelas.. bila aku masuk kelas, aku pon panggil diorang dan bertanya.. kenapa kamu semua ponteng kelas saya? dah respon yang aku dapat.............
diorang hanya pandang sesama sendiri, tergelak2 dan pandang tempat lain. buat bangang.. mmg dah bangang pon kan.. tak payah buat.. terserlah kebangangan mereka bertiga.. tak semena2 aku tengking mereka dengan sangat kuat... mampuslah nak marah, nak menyampah ke ngan aku, nak meluat ke ngan aku.. sebab diorang bertiga yang bangang tuh aku plak yang kena.. org lain tak ade masalah pon dlm kelas aku.. dah bising aku sound la kan?? aku geram sangat.......

1 optimis - budak2 nama ain, ade lagi 2,3 org.. mala ngan ape tah namanye.. dah la dari last week aku mmg bengang ngan kelas nih.. masuk lambat, bising macam pasar malam.. bile aku sound senyap sekejap.. pastu jadi balik.. ishk2.. mencabar btol... dah tadi, aku tgh ajar kat depan.. terkekek2 ketawa.. main tepuk2, cucuk2.. haih.. bg warning tak layan.. kene laaaa................ aku cukup panas baran td.. sebab aku dah sabar lamaa sangat2 dah... geram...

aduhhhh... bende yang pn.N cakap.. buat aku terfikir balik, betul ker aku nak jadi cikgu? aku tak layak ke jadi cikgu? aku mmg menjengkelkan ke? membosankan ker? aaarrgghhhh.... anger, is a part of me... tense, emo.. is my middle name....

anjakan paradigma

ada orang kata aku perlukan anjakan paradigma..
guess what? thats what ive been trying to do for the past 2 months.. ahaha.. but it turn out to be not very good though.. at least im trying.. perhaps, i dont give much or enough effort to change my self.. that is why i said, i'm not very discipline.. (how can i be a good teacher?)

Sunday, June 28, 2009

breakfast..

jom breakfast sama2... saya masak nasi lemak pagi nih.. tak tau la sedap ke tak.. makan jer laa...

Saturday, June 27, 2009

kawanku nak bina masjid

waahh.. my lovey dovey friend from penang is finally.... getting serious with someone.. okay.. she didnt tell me exactly.. but, heard it from someone else, and it is quite sad to hear that kind or news from someone and not from herself .. but im happy for her.. i really am.. so very happy!!! ive got to call her as soonest possible and make her confess.. ahahahaha

Friday, June 19, 2009

kompaun.. saman??? ahahhaha

yusyaila binti yunus
-------------------
-------------------
-------------------

pemberitahuan tindakan mahkamah kerana gagal membayar kompaun letak kereta.... bla... bla...... bla............. ampang jaya 2007


berdasarkan rekod kami, tuan/puan didapati gagal menyelesaikan bayaran kompaun bagi...................................................................
...............................................................................
..............................................................................
dalam tempoh yang ditetapkan.


butiran kompaun
no pendaftaran : wqf 4799
bilangan kompaun : 9
jumlah amaun : rm900

jumlah perlu bayar selepas pengurangan 50% - 450

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... aaa.. geram aku..

tuan/[uan boleh didakwa di mahkamah di bawah peruntukan perintah ...................
...................................................................................
....................................................................................
.................................................................................
........................... sila ambil perhatian.................. waran tangkap....
........................... mahkamah.

ahaha..

*malas nak komen lah

discipline

why is it so hard for me to be discipline? i have a lots of things, plans in my mind.. everything inside me little head up here.. but i seem cannot throw it or do everything right or even get a chance to do it... how can i be a little bit more discipline?

i come to a phase of my life where i seriously think that i really need to have a commitment, have something to grab in my life and not just let everything hang loose... ya Allah.. what am i talking about?? please help me..

i need to lose weight, i need to focus on carrier.. is it really my dream, my passion to be a teacher? or do i want to be something called 'project executive'? what about my degree? town planning? i want to have a master.. but in what field? should i be a lecturer? i need to clear up my mind... i need to be sure about everything in my head rite now.. i really have to.. i really do...

Thursday, June 11, 2009

alhamdulillah...

dah selamat sampai dari mekah 10jun pukul 11.30 malam... yeeaayyyyy.. seronoknya dah balik umah.. aduhaii.. rindunyer kat oyen.. okay.. memula pegi syria (damascus) - 3hari, amman, jordan-1hari, madinah-3hari dan last.. mekah-6hari.. lagi 2 hari digunakan untuk perjalanan... transit di suvarnabhumi, amman... aduhaii... 2 hari baru sampai destinasi.. ape2 pon, alhamdulillah..... selamat dah sumernyer..





nanti sambung lagi la.. mengantuk plak.. aduh.. dah laaa balik2 jer baru demam.. batuk2, selsema.. aduhai... ujian,..